خبرهای داغ:

فیلم/شناسایی ۳۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود: با شناسایی ۳۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۳ روز اخیر، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به هزار و ۷۶۱ نفر رسید.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن اظهار کرد: با شناسایی ۳۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۳ روز اخیر، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به هزار و ۷۶۱ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: واکنس آنفلوانزا از این هفته به صورت محدود و برای گروه‌های در معرض خطر مانند کارکنان حوزه بهداشت و درمان و گروه‌های آسیب پذیر توزیع می‌شود.
چمن افزود: مادران بادار، سالمندان با معلولیت جسمی و حرکتی، سالمندانی که در خانه سالمندان نگهداری می‌شوند، معلولان تحت مراقبت در مراکز نگهداری معولان و بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی مانند بیماران سرطانی جزء گروه‌های آسیب پذیر هستند.
وی با بیان اینکه واکسن آنفلوانزا هم میزان اثربخشی و هم مدت اثربخشی محدودی دارد تصریح کرد: مهمترین توصیه برای مقابله با آنفلوانزا رعایت همان توصیه‌های پیشگیری از کرونا است.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بخش‌های بستری و مراقبت‌های ویژه (ICU) مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بازدید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها