خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان در گفت‌وگو با بسیج:

سربازان حضور پرقدرتی طی دوران دفاع مقدس در خط مقدم داشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در هشت سال دفاع مقدس سربازان دوشادوش رزمندگان اسلام در جبهه حضور داشتند و با شجاعت و قدرت از میهن اسلامی دفاع کردند که وجود تعداد زیادی از سربازان شهید نشان دهنده حضور پرقدرت آنان در خط مقدم بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۹۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

سربازان حضور پرقدرتی طی دوران دفاع مقدس در خط مقدم داشتندحجت الاسلام حسن یارعبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش سربازان اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس سربازان دوشادوش رزمندگان اسلام در جبهه حضور داشتند و با شجاعت و قدرت از میهن اسلامی دفاع کردند که وجود تعداد زیادی از سربازان شهید نشان دهنده حضور پرقدرت آنان در خط مقدم بوده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سرباز انقلابی افزود: نظم و انظباط و توجه و اهمیت به مسئولیت و اطاعت از مافوق از ویژگی‌های سرباز نمونه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در ناحیه تویسرکان عنوان کرد: به مناسبت این ایام از سربازان نمونه در سطح ناحیه تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه اخوت با حضور تمام سربازان و آغاز دوره‌های تربیت تعالی و عقیدتی برای سربازان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

عبادی با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های وجود مسئله‌ای به نام سرباز در کشور را حفظ امنیت دانست و گفت: سربازان در طول مدت خدمت مقدس سربازی در هر نقطه‌ای از کشور که نیاز به وجود سربازان باشد حضور پیدا می‌کنند و در کنار سایر نیروهای مسلح انجام وظیفه کرده و برای کشور امنیت به وجود می‌آورند و در سایه امنیت است که پیشرفت جامعه حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار