خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت رضوان سپاه ناحیه ملایر:

دفاع مقدس اوج تبلور رشادت‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است

فرمانده حوزه مقاومت رضوان سپاه ناحیه ملایر گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

دفاع مقدس اوج تبلور رشادت‌های فرزندان برومند این مرز و بوم استمعصومه عبدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری مردان و زنان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است.

وی گفت: دفاع مقدس یعنی ایستادگی در برابر تجاوز دشمنان، دفاع مقدس یعنی «ما می‌توانیم» و معنای «ما قوی هستیم» را به رخ دشمنان ایران اسلامی می‌کشد.

فرمانده حوزه مقاومت رضوان سپاه ناحیه ملایر افزود: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های هشت ساله را یادآوری می‌کند.

وی با بیان اینکه حوزه رضوان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند، افزود: از جمله برنامه‌هایی شاخص حوزه مقاومت رضوان حضورمستمر و مفید در فضای مجازی با ایجاد محتوا در رابطه با دفاع مقدس از جمله ساخت کلیپ و عکس نوشته و اجرای مسابقات دراین زمینه است.

عبدلی عنوان کرد: سرکشی از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، اهدای سبد کالا، بسته‌های معیشتی و بهداشتی و اهدای لوازم التحرير به خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند و ارائه ویزیت رایگان در روستاهای محروم، برگزاری مسابقات کتابخوانی از مجموع کتب دفاع مقدس، برنامه‌های ورزشی متنوع و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار