فرمانده سپاه ناحیه همدان:

ثمره و تأثیرگذاری دفاع مقدس با معرفی آن به نسل جوان ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اگر بتوانیم دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان معرفی کنیم، می‌توانیم ثمره‌اش را تا سالیان سال داشته باشیم، گفت: شعار امسال با عنوان «ما قوی هستیم» و با این محور، برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۳۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
ثمره و تأثیرگذاری دفاع مقدس با معرفی آن به نسل جوان ادامه خواهد داشتسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های سربازان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس را طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) یک مکتب نامید و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته این مکتب دانس و اظهار داشت: دفاع مقدس همچون نهری روان همچنان در جامعه جاری است و تاثیرگذاریش ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان معرفی کنیم، می‌توانیم ثمره‌اش را تا سالیان سال داشته باشیم، گفت: شعار امسال با عنوان «ما قوی هستیم» و با این محور، برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: برنامه‌های ما امسال از ۲۷ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت با توجه به محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا، ۴۰ برنامه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با عنوان آبروی محله برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شوند.

بقایی  روایتگری و خاطره‌گویی و تجلیل از خانواده معظم شهدا را مقابل منزل ایشان به عنوان محوریت طرح آبروی محله عنوان کرد و ابراز داشت: تقدیر از ۴۰ راوی ارزشمند دفاع مقدس و همچنین برنامه پیاده‌روی یک هزار نفری خواهران و پیاده‌روی برادران بسیجی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته بود.

وی با اشاره به تکریم ۷۰ خانواده شهید و تقدیر از ۴۰ پیشکوست دفاع مقدس ادامه داد: در این ایام دو نوبت رزمایش گردان‌های امام علی (ع) پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: فضاسازی پایگاه‌های مختلف از جمله محلات، ادارات و دانش‌آموزی انجام شده و مسابقاتی از قبیل: طراحی عکس نوشته، کتابخوانی نیز در رأس برنامه‌های سپاه شهرستان همدان قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و شرایط خاص برگزاری کلاس‌های مدارس، امسال زنگ انقلاب به طور نمادین در یکی از مدارس شهر به صدا درآمد و تعدادی کلیپ‌های ۶۰ و ۹۰ ثانیه‌ای تهیه و در شبکه شاد برای ملاحظه دانش‌آموزان و والدین ایشان به نمایش درآمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار