خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر دااد

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار و کیف مدرسه برای دانش‌آموزان کم بضاعت در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهار برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۷۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار و کیف مدرسه برای دانش‌آموزان کم بضاعت در بهارفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: کودکان سرمایه ملی این کشور و آینده سازن ایران هستند و نباید به خاطر نداشتن وسایل نوشت‌افزار از تحصیل باز بمانند.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی و شروع کلاس‌های درس به دنبال تهیه و تدارک لوازم مورد نیاز برای مدرسه هستیم تا بتوانیم سهم کوچکی در کمک به کودکان داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: به همت خواهران بسیجی در سطح پایگاه‌های مقاومت ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و ۵۰ عدد کیف برای کودکان خانواده‌های کم بضاعت که توانایی خرید وسایل ضروری تحصیل فرزندان محصل خود را ندارند بالغ بر ۱۰۴ میلیون ریال در راستای کمک‌های مومنانه تهیه و اهدا شد.

وی ادامه داد: تحصیل و سوادآموزی یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین رویدادهای فرهنگی است که تمام کشورهای جهان جامعه خود را برای سوادآموزی و ادامه تحصیل دعوت و تشویق می‌کنند، چراکه به خوبی می‌دانند ریشه تمام نیازمندی‌ها به خاطر نداشتن علم کافی و ناآگاهی است و این موضوع در کشور ما نیز صدق می‌کند و باید علاوه بر احداث مدارس نیازهای ثانویه دانش‌آموزان بی‌بضاعت تا حد امکان تهیه شود و در اختیارشان قرار گیرد تا سهمی در پیشبرد اهداف جامعه باشیم‌.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار