خبرهای داغ:
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با بسیج تأکید کرد

لزوم رعایت نکات مهم بهداشتی همچون زدن ماسک و پرهیز از برپایی تجمعات

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به خبرگزاری بسیج گفت: تمام تاکید و توصیه ما به همشهریان رعایت نکات مهم بهداشتی همچون زدن ماسک و پرهیز از برپایی تجمعات است.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

لزوم رعایت نکات مهم بهداشتی همچون زدن ماسک و پرهیز از برپایی تجمعاتدکتر ایرج‌ صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهارداشت: تمام تاکید و توصیه ما به همشهریان رعایت نکات مهم بهداشتی همچون زدن ماسک و پرهیز از برپایی تجمعات است.

وی تصریح کرد: ما باید باور کنیم کرونا وجود دارد و سبک زندگی خود را با این ویروس منحوس تطبیق دهیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در ستاد کشوری کرونا مبنی بر اینکه نباید خدمتی به افراد فاقد ماسک ارائه شود، افزود: به همشهریان اکیدا توصیه می‌کنیم از مراجعه بی‌مورد به بیمارستان و مراکزدرمانی بپرهیزند.

وی ادامه داد: شهروندان با وجود کرونا سنت حسنه عیادت از مریض را معطوف به تماس تلفنی کرده و از ملاقات حضوری در بیمارستان یا منزل بیماران بپرهیزند.

صالحی همچنین گفت: ضمن تشکر از همشهریانی که نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، از مابقی افراد نیز انتظار داریم برای سلامتی خود حتما از ماسک استفاده کنند.

وی در پایان بیان کرد: کادر درمان این روزها بسیار خسته بوده و تشدید آمار کرونا بر این خستگی خواهد افزود بنابراین از مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری رسان کادر درمانی باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار