در گردهمایی دختران و بانوان ساوجی مطرح شد:

راه جلوگیری از نفوذ دشمن ،جلوه شدن ویژگی شهدا در زندگی جامعه است

حجت الاسلام روح الله ترابی نسب در گردهمایی دختران و بانوان زینبی در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه اظهار کرد: شهید سلیمان ی تنها متعلق به ایران زمین نبود تمامی مردم مسلمان و آزاده کشورهای اسلامی شهید بزرگوار را از دل و جان دوست داشتند.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۴۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب در گردهمایی دختران و بانوان زینبی در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه گفت: شهید سلیمان‌ی تنها متعلق به ایران زمین نبود تمامی مردم مسلمان و آزاده کشور‌های اسلامی شهید بزرگوار را از دل و جان دوست داشتند.
وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم با پیروی از قران، سیره و منش اهل بیت (ع) و اندیشه‌های امام راحل پایه گذاری شد و شیفتگان بسیاری در اقصی نقاط جهان را به خود دلبسته کرد.
وی با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت قدس علیه تکفیری‌ها بود، بیان کرد: ارتش سوری و مردم سوری علاقمند به این شهید والامقام بودند و پس از شهادت ایشان خیلی متاثر و محزون شدند.
حجت الاسلام براتی نسب بیان کرد: شاید شهادت نصیب تک تک ما نشود، اما از شفاعت شهدا که می‌توانیم بهره‌مند شویم.
وی افزود: باید جلوه و ویژگی‌های شهدا در زندگی الگوی تک تک آحاد جامعه باشد تا از نفوذ دشمنان در بخش‌های مختلف جلوگیری کرد.
وی بیان داشت: با هدف مقدس و برنامه مشخص می‌توان به سر منزل مقصود رسید، اما با بی بند و باری و اتلاف وقت، آینده روشنی در زندگی نخواهیم داشت.
وی با اشاره به نقش بانوان در ماندگاری هشت سال دفاع مقدس گفت: این قشر همچون حضرت زینب (س) می‌توانند ارزش‌های ناب انقلاب را به آیندگان منتقل کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت:اخلاص، دنیا گریزی، دلبسته و وابسته وصال خدا، نادیده انگاشتن پست و مقام، متواضع، فرار از تعلقات مادی، شوق شهادت از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار بود.
مادر شهید محمد مهدی رضوانی نیز گفت: این شهید بزرگوار عاشق شهادت و شهدا بود.
وی افزود: رسیدن به وصال خدا، مهمترین هدف او در زندگی محسوب می‌شد.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهید محمد مهدی رضوانی اظهار کرد: او همواره پر انرژی و پر نشاط و دید مثبت، منطقی، چشم و گوش پاک، متین، جذاب، اهل نماز، دائم الوضو بود.
وی افزود: شهید محمد مهدی رضوانی از مدت‌ها قبل برای شهادت آماده شده بود بطوری که الهام این حس، در رفتار و گفتار و کردار او مشهود بود.
وی فرزند شهیدش را هدیه به اهل بیت (ع) دانست و ادامه داد: استمرار به قرائت زیارت عاشورا، ادامه مشارکت در امور خیر و دستگیری از نیازمندان از وصیای او بود.
در این مراسم با حضور خانواده شهید محمد مهدی رضوانی و فرمانده سپاه ناحیه ساوه از عکس این شهید بزرگوار رونمایی شد.
ارسال نظرات