امام جمعه ساوه:

دفاع مقدس برای ما امنیت به ارمغان آورد/میدان جهاد امروز اقتصادی است

‍ مراسم تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و مدافعان حرم با حضور حجت الاسلام دکترحسینی امام جمعه و فرماندهی محترم سپاه ناحیه ساوه در شرکت دوده صنعتی پارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۵۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: دفاع ما مقدس و باعث افتخار است. ما مردمی نبودیم که به خاطر غنیمت و کشورگشایی جنگ کنیم. هر کشوری که از دین، شرف، ناموس و مملکتش دفاع کند آن ملت قهرمان است و لذا دفاع ما دفاع مقدس است.

وی گفت: حیات انسانی، حیات طیبه‌ای است که سید و سالار شهیدان فرمود: الموت فی العزه و یقینا دفاع مقدس یک جنگ بین المللی واقعی بود که نه یک وجب خاک دادیم نه عقب نشینی کردیم.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت: دفاع همچنان باقیست، چون دشمن همچنان باقیست، فقط سنگر عوض شده است اگر دشمن ۵ درصد احتمال بدهد که با عملیات نظامی بتواند بر کشور ما چیره شود شک نکنید که به ما حمله می‌کرد.

وی گفت: دفاع مقدس برای ما امنیت به ارمغان آوردو اگر کشوری به ما تعدی کند هزینه‌های سنگینی برایش دارد.

امام جمعه ساوه گفت: میدان جهاد امروز اقتصادی است. امروز شما (مجموعه‌های تولیدی) کشور را در برابر بدخواهان و متجاوزین حفظ می‌کنید.
مقام معظم رهبری فرمودند: امروز جنگ ما، جنگ اقتصادی است و راهبرد اساسی ما جهش تولید است کارگر و کارفرما در یک جبهه اند. در درون خانواده مسائل و مشکلات خود را حل کنید نه به صورتی که دشمن سوء استفاده کند. بهترین سرمایه ماشین آلات نیست کسی است که چرخه تولید را به چرخش در می‌آورد.

وی گفت: کارفرمایان و مدیران عامل نیز باید وضعیت معیشت کارگران را دریابند و خودشان را جای این قشر قرار دهند. رضایتمندی کارگران باعث خواهد که این قشر بهتر انجام وظیفه کنند.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت: البته کارگران عزیز هم بدانند که مملکت در شرایط فعلی با مشکلاتی روبروست که نیازمند صبر و همکاری همگان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی دست به دست هم بدهیم می‌توانیم بر مشکلات فائق شده و این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار