خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه قم

جامعه نیازمند ارزش‌های عاشورایی دفاع مقدس است

محمدرضا موحد گفت: ارزش‌های دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست و جامعه به آن نیاز دارد، اما فرهنگ ایثار و شهادت را همواره باید حفظ و احیا کرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۹۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «محمدرضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از برکات سفر استانی مقام معظم رهبری در سال ۸۹ به قم است، مرکزی برای نگهداری و ترویج آموزه‌های تاریخی دو مقطع طلایی و حماسی از سرزمین عزیز ما و همچنین معرفی فرهنگ ارزشمند جبهه مقاومت است.

وی افزود: روایت هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگوار و جوانان رشید ما در برابر رژیم بعثی که با پشتوانه قدرت‌های سلطه گر به کشور ما حمله کرد، آکنده از لحظات ناب ظلم ستیزی بر اساس فرهنگ و قیام عاشوراست.

جانشین فرماندهی سپاه استان قم تصریح کرد: جریان دفاع مقدس، چون برگرفته از نهضت عاشوراست، هیچگاه از حرکت نمی‌افتد و کهنه نمی‌شود، اما در برابر هجمه‌های جنگ نرم دشمنان نیاز به احیا و بازخوانی و حفظ و مراقبت دارد.

وی افزود: بحمدالله وجود موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضور راویان پیشکسوت و همرزمان شهدا، در حفظ این میراث گرانب‌ها از خطر تحریف و فراموشی بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات