خبرهای داغ:
سردار فرقانی در دامغان تبیین کرد:

فتنه‌های چهارگانه نظام سلطه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تاکتیک‌ها و فتنه‌های چهارگانه نظام سلطه برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی کشورمان در طول چهاردهه گذشته و تا به امروز را تشریح و تبیین کرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۱۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار سرتیپ حسن فرقانی در گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری در محل سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج دامغان برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: همواره همه ما از دو تعبیر دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای ایستادگی و مقاومت هشت ساله ملت بصیر ایران در برابر رژیم صدام و حامیان جنایتکارش استفاده می کنیم حال آنکه باید ماهیت و معارف جنگ و چرایی تقدس این دفاع هشت ساله را برای نسل های امروز و آینده تبیین کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با رد ساده انگاری راجع به دسیسه های دشمنان در طول چهاردهه گذشته برای نابودی انقلاب اسلامی، به تحمیل چهار نوع فتنه از سوی نظام سلطه به کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: تاکتیک نخست دشمن پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فتنه تهدید و تجاوز بود که یک دهه با دوسال ایجاد درگیری‌های داخلی در کردستان و... و تحمیل جنگ هشت ساله اجرا شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فتنه دوم تاکتیک تخدیر - به معنای سست و بی اراده کردن جامعه - بود؛ چه می شود که بعد از رحلت امام خمینی(ره) عده ای در مجلس خبرگان صبح تا ظهر به دنبال شورای رهبری هستند و نظر امام راجع به شایستگی حضرت آیت الله خامنه ای را اعلام نمی کنند؟

فرقانی با بیان اینکه فتنه سوم تاکتیک تحقیر بود که همچنان اثرات و ضربه های آن را در کشور متاسفانه شاهد هستیم، اضافه کرد: اما چهارمین تاکتیک و فتنه دشمن برعلیه ملت بصیر ایران و انقلاب اسلامی فتنه تحریف با هدف تغییر دادن اصل، ماهیت، مفهوم و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب راجع به فلسفه عاشورا به عنوان پایه و اساس فکری انقلاب اسلامی، بر بررسی دو بعد قیام سیدالشهدا(ع) تاکید دارند، نخست درس های عاشورا است که وعاظ و علما به تعریف و تبیین مصائب عاشورا و کیفیت و چگونگی قیام اباعبدالله، فضائل امام و یارانش و ظلمی که شیطان صفتان بر خاندان اهل بیت(ع) روا داشتند می پردازند؛ اما مفهومی که رهبری می فرمایند امروز باید بیش از پیش بدان توجه کنیم، عبرت های عاشورا است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به شباهت بسیار رخدادهای سال 61 هجری با شرایط و دشمنی های امروز جبهه فکر برعلیه کشورمان، گفت: همه بیاندیشیم چه شد که تنها 60 سال پس از پیامبراسلام (ص) فرزند زهرا (ص) را سربریدند؟

سردار فرقانی افزود: قبل از عاشورا سه نظام سیاسی شکل می گیرد، پس از 13 سال دعوت رسول الله در مکه، با هجرت آن حضرت به مدینه و یاری انصار و مهاجرین، دوره دعوت پایان می یابد و نظام سیاسی نبوی و حکومت اسلامی پایه گذاری می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) یادآورشد: در پایان این 10 سال واقعه غدیرخم را شاهدیم؛ نبی مکرم اسلام(ص) استمرار نظام سیاسی و الهی بنیان شده را در پیروی از امیرالمؤمنین علی(ع) تعریف و تبیین می کنند، اما سوال اینجاست که در فاصله 70 روزه بین واقعه غدیرخم تا رحلت پیامبر چه اتفاقی در جامعه اسلامی رخ داد که نظام سیاسی آسمانی تبدیل به نظام زمینی و ولایت تبدیل به خلافت شد.

وی مصیبت های بزرگ امت اسلام را محصول خیانت سقیفه بنی ساعده دانست و افزود: دشمنان ما در مقابله با انقلاب اسلامی نیز همچون 10 سال نخست حکومت اسلامی رسول الله تاکتیک تهدید و تهاجم به قصد براندازی را برگزیدند؛ البته باید گفت که جنگ هشت ساله با سه هدف و سه بازیگر آغاز شد، براندازی انقلاب و نظام اسلامی با بازیگری استکبارجهانی، تسلط بر شمال خلیج فارس با بازیگری کشورهای خود فروخته منطقه خلیج فارس و تسلط بر نفت ایران و تجزیه کشور ما با بازیگری صدام که بهدف ضد خدا پوزه همه آنها به خاک مالیده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها