همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای گمنام فاطمی در شهرکرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای گمنام فاطمی با همت بسیجیان حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرکرد در تپه نورالشهدای شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۵۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرکرد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای گمنام فاطمی با همت خواهران بسیجی پایگاه حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) این حوزه در تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: شهدایی که ما برای آنها یادواره برگزار می کنیم درسی به دنیا دادند که اگر ملتی به خداوند تکیه کند و دین خدا را یاری نماید و در این مجاهدت جان بدهد، اول خودش به درجه قرب الهی نزدیک می شود و بعد می تواند جامعه ای را بسازد که آیین و سخن خداوند متعال در آن جاری و ساری باشد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) شهرکرد تصریح کرد: بدون شک یاد شهدا با وجود چنین نوجوانان پویا و فعال که همیشه در صحنه حضور دارند زنده می‌ماند و الگو‌هایی از آنان باقی می‌ماند تا این سرزمین مقتدرانه به قله سعادت برسد و پرچم این کشور در اوج عزت و سربلندی برافراشته بماند.

گفتنی است: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای اسلام و قرآن، ترویج نهضت امام حسین (علیه السلام) و دین یاوری حضرت زینب (سلام الله علیها) با نوای گرم مداحان اهل بیت(علیهم السلام) و حضور جمعی از بسیجیان و عموم مردم  در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار