مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان

وحدت زیر پرچم ولایت، نیاز امروز جامعه است

حجت الاسلام ابوذر شاد در دیدار با فرماندار دشتستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء و ایثارگران را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۳۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، در دیدار با فرماندار این شهرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: حضور مردم از هر قومیت و جناحی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس، یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.
وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به آن نیاز دارند، وحدت زیر پرچم ولایت، فارق از تفاوت نگرش است.
فرماندار دشتستان نیز، ضمن تبریک این ایام، استحکام، اتحاد و برادری در جامعه اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت دانست و گفت: چنانچه به این مهم توجه نداشته باشیم در برابر توطئه‌های دشمنان شکست خواهیم خورد.
فتح الله نوروزی از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم، دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.
وی اظهار کرد: اگر چه شهدا امروز بین ما نیستند، اما امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون فداکاری آنان است که جان خود را با تمام وجود در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کر‌دند.
در حاشیه این دیدار، حجت الاسلام ابوذر شاد، ازنمایشگاه دفاع مقدس واقع در فرمانداری دشتستان، بازدید و با مسئولین برگزاری این نمایشگاه، صحبت و نکات محتوایی را بیان نمود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، از غرفه‌های متعدد نمایشگاه دفاع مقدس واقع در فرمانداری این شهرستان بازدید و ضمن خدا قوت به مسئولین غرفه ها، تلاش‌ها برای برپایی نمایشگاه را اقدامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار