خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: در راستای تامین امنیت شهروندان، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۸۰ نفر اراذل و اوباش در این استان دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل تظاهر مستانه، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی و تشدید و تسریع در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بویژه در صحنه وقوع جرم، از مردادماه سال جاری تا کنون در استان فارس فعال و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ما در استان فارس اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت نخواهیم داد، گفت: از مرداد ماه سال جاری تاکنون، ۲۱۶ نفر از اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون، ۷۸۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر، احضار و تحت کنترل قرار گرفته‌اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از ۱۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور، تبر و … کشف شده است.

وی عنوان داشت: اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی، درگیری، تهدید با سلاح سرد و گرم، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه و گردنکشی در صفحات فضای مجازی نیز در سوابق مجرمان به چشم می‌خورد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با فروشندگان سلاح سرد، در بازدید از ۳۵ واحد صنفی، یک هزار و ۴۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع ساطور، قمه، دشنه، تبر و…کشف شده است، گفت: در این خصوص ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس فارس رصد می‌شود و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها