نشست سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور اهالی روستای بنه بلوط ، امام جمعه شهرستان لنده و فرماندهی سپاه ناحیه لنده در مسجد روستای بنه بلوط برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۱۱۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سید هدایت محمودی اصل در ابتدا جلسه عنوان کرد: اگر امروز را با قبلا مقایسه کنیم از نظر فکری ، سیاسی و اقتصادی ، ابزاری در اختیار بشر هست که تاثیر بسیار زیادی در روش و زندگی مردم ایجاد میکند.

امام جمعه شهر لنده گفت: مقام معظم رهبری از کلید واژه ناتو فرهنگی و شبیه خون فرهنگی استفاده میکند و می‌فرمایند که این ابزار، تاثیرات زیادی بر زندگی مردم میگذارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب ، ملت ایران و در یک کلام دشمنان اسلام دارند با تغییر سبک زندگی ایرانی -اسلامی کار میکنند که ذهن و فکر ما را به غرب متمایل کنند. بیدار باش و توجهی که مقام معظم رهبری میفرمایند و سوالاتی را که بیان میکنند حاکی از نگرانی معظم له است . نگرانی بابت اینکه متاسفانه ما گاهاً خواسته یا ناحواسته از فرهنگ غرب تاثیر گرفته ایم.

محمودی اصل تصریح کرد: هدف دشمنان ما این است که ما را از فرهنگ قرآن ، اهل بیت و امام حسین دور کنند و زندگی شیطانی در فرهنگ ما و ملت مسلمان ما غلبه کند.

وی افزود: زندگی شیطانی یکسری ویژگی هایی دارد که توجه به مادیات، تمایل به شهوات و… است که دنبال سرگرم کردن جامعه و عمل لعب و لعب و مشغول کردن جوانان به شهوات است .

امام جمعه لنده در پایان بیان کرد: وظیفه ما این است که ضمن توجه به نقشه دشمن ، مراقب خود و زندگیمان باشیم و نگذاریم فرهنگ غرب ،سبک زندگی ما را تغییر دهد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات