نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جان کلام سند ۲۰۳۰، پرورش سرباز برای غرب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که جان کلام سند ۲۰۳۰، پرورش سرباز برای غرب است، گفت: در جمهوری اسلامی مبنا اسلام و قرآن بوده و سبک زندگی ویرانگرِ و فاسدِ غربی نباید در ایران اِعمال نفوذ کند.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۲۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، ایجاد تحول در زمینه مسائل خانواده را به‏ معنای واقعی کلمه لازم و ضروری عنوان کرد.

وی افزود: بدون تردید کاهش جمعیت، آسیب‏‌هایی در سه سطحِ «فردی»، «خانوادگی» و «اجتماعی» خواهد داشت و در عرصه‌های سبک زندگی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود را نشان خواهد داد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهارداشت: سرِّ قیام حسینی، فهم مقام امام و پیام آن در ولایت‏ مداری و تبعیت از ولایت است و اشکی که در نتیجه فکر و اندیشه از چشم جاری شود، سلاح است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر این‌که هدف اصلی هزینه ‏های هنگفت استکبار در لبنان، تضعیف و محو جبهه مقاومت اسلامی لبنان به رهبری حزب الله است، گفت: حضور سریع و فوری مَکرون در بیروت و ادا و اطوار ناجیانه و اصلاح‏گرانه‌‏ی‏ او در لبنان پادووی برای آمریکاست.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اضافه کرد: سعد حریری یا هر شخص دیگری از جناح 14مارس در لبنان سر کار بیاید، حزب الله راه مواجهه‏‌ی هوشمندانه را بلد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها