سعید زعفری هشجین
رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل در گفتگو با بسیج :

هیأت قایقرانی استان اردبیل جزء ۹ هیأت برتر کشور قرار گرفت

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: هیأت قایقرانی استان اردبیل جزء ۹ هیأت برتر کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۵۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

هیأت قایقرانی استان اردبیل جزء ۹ هیأت برتر کشور قرار گرفت

مرتضی قاطع صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: طبق رتبه‌بندی فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و ارزیابی‌های انجام گرفته، هیأت قایقرانی استان اردبیل در رشته‌های فعال( روئینگ، آب‌های آرام و کانوپولو) موفق به کسب رتبه نهم در سال ۹۸ شد.

وی افزود: این هیأت از رتبه ۲۶ در سال ۹۶ به رتبه ۹ در سال ۹۸ ارتقاء یافته است.

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه فعالیت رشته قایقرانی در شرایط کرونایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی رشته قایقرانی کاملاً در محیط باز و در دریاچه شورابیل انجام می‌‌شود، از اردیبهشت ماه سال‌جاری به محض اینکه مجوز شروع فعالیت از ستاد ملی کرونا صادر شد، تمرینات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم.

وی بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشته‌های آب‌های آرام، روئینگ و کانوپولو مسابقه‌ای در بخش جوانان برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و قهرمانی کشوری اعزام و نتایج قابل قبولی نیز به دست آمد.

قاطع در مورد وضعیت اسپانسرینگ در رشته قایقرانی استان تشریح کرد: سال قبل شرکت آرتاصنعت کشاورز، اسپانسر تیم کانوپولو استان اردبیل بود که توانستیم مقام چهارم لیگ و سوم قهرمان کشوری را کسب کنیم و با توجه به اینکه اولین حضورمان در لیگ برتر به شمار می‌رفت، تجربه خیلی خوبی بود تا در سال‌های آتی با حمایت این شرکت بتوانیم حضور قوی داشته و مقام‌های بهتری را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل ۱۲۰ نفر ورزشکار در رشته قایقرانی در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند، بیان کرد: از این تعداد ۸۶ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.

رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل گفت: ۱۶ نفر مربی در استان داریم که از این تعداد، ۶ نفر خانم و ۱۰ نفر آقا هستند و ۷ نفر داور قایقرانی نیز در سطح استان فعالیت دارند که یک نفر آنان، داور بین‌المللی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار