توزیع ۱۲۵ سبد غذایی بین نیازمندان درگزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی درگز، ۱۲۵ سبد غذایی به ارزش مجموعا ۳۷۵ میلیون ریال، تهیه و بین نیازمندانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۷۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
رسول زیدانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ از توزیع بسته‌های کمک معیشتی سبد غذایی در بین نیازمندان شهرستان درگز خبر داد.

وی عنوان کرد: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی درگز تعداد ۱۲۵ سبد غذایی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال و مجموعا ۳۷۵ میلیون ریال، تهیه و بین نیازمندانی که پیش از این توسط حوزه‌های مقاومت بسیج شناسایی شده بودند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: توزیع این بسته‌های غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه بوده و در تلاش هستیم تا در مراحل بعدی تعداد بیشتری سبد غذایی تهیه کرده و در اختیار افراد نیازمندی که از زمان شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند قرار دهیم.

زیدانلو خاطرنشان کرد: یکی از پشتوانه‌های اصلی بسیج، کمک‌های مردمی است؛ لذا از همشهریان عزیز و خیرین بزرگوار تقاضا داریم همچون گذشته با کمک‌های خود ما را در راه خدمت رسانی به مردم نیازمند و محروم شهرستان یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها