فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد :

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در کمیجان/ خدمت رسانی و با مردم بودن افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی

سرهنگ کمیزی گفت: خدمت رسانی برای مردم و در کنار مردم بودن افتخار بزرگی برای پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود که همواره انقلاب اسلامی را در مقابل همه تهدیدات همه جانبه بیمه و پیروز می کند.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۸۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از افتتاح پروژهای محرومیت زدایی سپاه در کمیجان خبر داد و گفت: ادامه دادن راه شهدا و الگو قراردادن سیره شهدا نیاز امروز همه متولیان خدمت رسانی در انقلاب اسلامی است که هرکس به اندازه وسع خود موظف به انجام به تکلیف است.

وی افزود:خدمت رسانی برای مردم و در کنار مردم بودن افتخار بزرگی برای پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود که همواره انقلاب اسلامی را در مقابل همه تهدیدات همه جانبه بیمه و پیروز می کند.

سرهنگ کمیزی با اشاره به اینکه حضور مردم در برهه های مختلف انقلاب اسلامی راهگشای خیلی از مشکلات پیش رو بوده است گفت: پشتوانه مردم و حضور پررنگ امت اسلامی در صحنه های مختلف نقشه های دشمنان را نقش برآب برکرده و پیروزی را آسان نموده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همواره با دمیدن روحیه ناامیدی و برجسته کردن کمبود ها و حضور نفوذی های خود در داخل کشور تلاش نمودند مسیر با عظمت و با عزت این راه ارزشمند را به گمراهی ببرند.

وی تکیه بر داشته ها و حضور جوانان مومن انقلابی در میدان های مختلف انقلاب اسلامی را مهم برشمرد و گفت: خودباوری و امید داشتن و استفاده از ظرفیت های ارزشمند داخلی می تواند در موفقیت رساندن اهداف تعیین شده تاثیرگذار باشد.

سرهنگ کمیزی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش های بی وقفه و جهادی جوانان مومن وانقلابی به حول قوه الهی شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله خانه های سیل زده در شهرستان کمیجان هستیم که انشاءالله این نهضت خدمات رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات