خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: گام دوم انقلاب گام آماده‌سازی جهانی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است و زمینه تحقق این گام بلند همین آمادگی‌ها و رزمایشات است.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۰۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

گام دوم انقلاب مرحله آماده‌سازی جهانی برای ظهور استحجت الاسلام حسین علیّی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه بازدید از عملیات‌ها و نیروهای مستقر در رزمایش تیپ انصارالحسین(ع) در اردوگاه شهید شیرافکن همدان با تقدیر از فرماندهان و نیروهای حاضر در رزمایش، این آمادگی‌ها و تمرینات را دارای اجر بالای اخروی دانست و اظهار داشت: گام دوم انقلاب گام آماده‌سازی جهانی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است و زمینه تحقق این گام بلند همین آمادگی‌ها و رزمایشات است.

وی افزود: کسب آمادگی و جهاد در راه مقابله با توطئه‌های دشمنان شرط تحقق نصرت الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: تا زمانی که نیروهای مسلح ما و به ویژه جوانان پر انگیزه و فعال از آمادگی رزمی و معنوی برای مقابله با دشمنان برخوردار هستند این کشور در صلح و آرامش است و جنگ و ناامنی به خود نخواهد دید.

وی تصریح کرد: گزینه نظامی دشمنان علیه ایران اسلامی منتفی است چرا که نیروهای مسلح ما مقتدرانه و فعالانه آماده پاسخ به تهدیدات دشمن هستند، اما چشم امید دشمن به جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی است که مسئولان امر در این زمینه باید تلاش و چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات