خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهر لالجین شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهر لالجین بهار گفت: ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران هاجر و با همکاری خیرین و  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین دانش آموزان مستضعف شهر لالجین توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۵۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
توزیع ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی بین دانش‌آموزان مستضعف شهر لالجینطالبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، مجموعه پایگاه خواهران هاجر و گروه جهادی شهید شکری اقدام به شناسایی خانواده‌های مستضعفی کردند که توانایی خرید لوازم التحریر را ندارند.

وی با اشاره به شناسایی ۷۰ دانش‌آموز مستضعف در شهر لالجین خاطرنشان کرد: خانواده‌های این دانش‌آموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی موجود توانایی مالی برای تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار برای فرزندان دانش‌آموز خود را نداشتند.

مسئول گروه جهادی شهید شکری در ادامه گفت: به همت خواهران بسیجی پایگاه هاجر و جهادگران گروه جهادی شهید شکری شهر لالجین و با همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تعداد ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی برای توزیع بین این دانش‌آموزان تهیه شد.

وی افزود: این بسته‌ها که از محصولات و تولیدات داخلی تهیه شده شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، خط کش، جامدادی و ... است.

طالبی با بیان اینکه ارزش  واقعی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: هزینه‌های لازم برای تهیه و خرید این ۷۰ بسته لوازم التحریر با همراهی و مساعدت خیرین عزیز و بزرگوار فراهم شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات