خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ددر گفت‌وگو با بسیج خبر داد

جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی تجهیزات پزشکی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی تجهیزات پزشکی در همدانداریوش جودکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌هایی که موضوع قاچاق قرار می‌گیرند، به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلّف محسوب و قابل پیگیری است.

وی افزود: حسب گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی از فروشندگان اقلام مربوط به کرونا، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای بازرسی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: با مراجعه به دفتر یکی ازشرکت‌های تامین کننده تجهیزات پزشکی مقادیر زیادی انواع دستکش و مواد ضد عفونی به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال کشف و مدیرعامل این شرکت احضار شد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم اعلام موجودی انبار این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی و رعایت نکردن ضوابط توزیع بدین توضیح که باید اولویت توزیع این کالا‌ها با مراکز درمانی باشد.

جودکی بیان داشت: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی وصدور رای مقتضی این شرکت را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون و ۱۳ هزار و ۸۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رأی پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است.

وی گفت: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات