معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

تکریم ارباب رجوع، مهمترین رسالت تأمین اجتماعی است

حبیبی گفت: با توجه به برتری تأمین اجتماعی در بین دستگاه ها، بحث تکریم مشتریان از امور مهم در حیطه تامین اجتماعی خواهد بود و امیدواریم بهتر از قبل به این امر توجه شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۴۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان تامین اجتماعی که در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد گسترده و بزرگ اجتماعی است و اولین و مهمترین رسالت این سازمان تکریم مشتریان است.چ چرا که مشتریان این سازمان متنوع و متعدد هستند.

وی گفت: افراد تحت پوشش این سازمان شامل کارگران، کارمندان، بازنشستگان و بیماران می‌باشند که به عنوان مشتری سازمان تامین اجتماعی محسوب می شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: تکریم و توجه به این اقشار زحمت کش از وظایف و رسالت های مسئولین سابق و جدید این سازمان است. کار کردن در این حیطه سخت است و نیاز به تلاش بیشتر و متناسب با روحیه فردی دارد که این مسئولیت را پذیرفته است.

 

1010/پ30/ب

حبیبی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در یک ارزیابی اولیه توانسته این مسئولیت را به نحو احسن اجرا کند و با توجه به گستردگی فعالیت ها در سطح جامعه رضایتمندی خوبی را به دست بیاورد.

وی افزود: ارزیابی های دستگاه های اجرایی نشان دهنده انتخاب سازمان تامین اجتماعی به عنوان دستگاه برتر و جلودار است و با توجه به این امر بحث تکریم مشتریان از امور مهم در حیطه تامین اجتماعی خواهد بود و امیدواریم بهتر از قبل به این امر توجه شود.

این مقام سیاسی استان قزوین ضمن تاکید بر گستردگی خدمات در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مساله مهم دیگر بروزرسانی و اهتمام به دولت الکترونیک است. اگر این خدمات الکترونیکی، نوین و بروز نشود، خدمات دهی سخت و با مشکل مواجه می‌شود و باید پرداخت انواع بیمه مخصوصا بیمه بیکاری برای تسهیل مشتریان به صورت الکترونیک و مکانیزه انجام شود.

حبیبی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان دستگاه جلودار در بین دیگر دستگاه های اجرایی دولتی است اما باید بیشتر در این زمینه تلاش شود تا گام های موثرتری بردارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: باید سعی شود تا با اجرای خدمات الکترونیکی مراجعات حضوری به حداقل خود برسد. هر چه تلاش کنیم که از مراجعات چهره به چهره کاسته شود بر کاهش سطح میزان خطا و اشتباه تاثیر گذار است. همچنین از میزان آسیب پذیری سازمان و مشتریان کم می‌کند.

وی بیان کرد: شفاف سازی از مسائل حائز اهمیت است. ما کمترین ایرادات و اعتراضات را نسبت به وصولی های سازمان تامین اجتماعی داریم. اگر در دریافتی و پرداختی ها شفاف سازی شود موثر خواهد بود. همچنین نظام مند کردن هیات های حل اختلاف و کمیسیون ها بهتر است اجرا شود همچنین اگر تهیه کردن سازکاری مفید برای هیئت‌ها و کمیسیون‌ها در دستور کار قرار گیرد می تواند در میزان رضایتمندی موثر باشد.

این مسوول سیاسی اضافه کرد: جامعه کارگری در حوزه درمان دارای توقعات و انتظارات بیشتری هستند و مسئولین هم از این بابت دغدغه دارند. به ویژه استان قزوین که درصد بیشتری از جامعه کارگری را در خود دارد، در شهرستان قزوین و تاکستان اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما در شهرستان های البرز و آبیک در بحث خدمات درمانی هنوز فاصله تا ایده آل ها وجود دارد.

در پایان این مراسم از خدمات محمد نصیری، مدیر سابق اداره کل تامین اجتماعی تقدیر و قاریان پور بعنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قزوین معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار