مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر3:

تحقق اهداف انقلاب نیازمند تلاش بی وقفه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی وقفه و همگانی چندین نسل متوالی است و جوانان مومن و صالح در این راه تکلیف سنگین تری برعهده دارند.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۶۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در گردهمایی مدیران و مربیان پرورشی با فرماندهان سپاه در بخش سیلوانا ارومیه با اشاره به توطئه های دشمنان، اظهار کرد: دشمنان این نظام با انواع ترفندها و حیله ها در حال توطئه چینی برای کشورمان هستند و ما باید با هوشیاری کامل خود تمام توطئه های‌شان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین انقلاب نرم و فرهنگی، آمریکا را بر آن داشت تا با راه اندازی جنگ نرم علیه ایران، از گسترش و نفوذ قدرت جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند و در حوزه های مختلف تهدیدات نرم خود را علیه کشورمان طراحی کند تا به هدف خود برسد که الحمدالله با عنایت خداوند و با هوشیاری مردم بصیر و ولایت مدار کشورمان تمام توطئه هایشان خنثی شده است.

این مسئول تصریح کرد: امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی عمل به ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های گوهربار امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است.

مهدوی افزود: قدرت نرم انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی(ره) با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز گسترده تر و بیشتر شد تا جابی که امروز بسیاری از کشورهای دیگر منطقه با اقتدا و تکیه به جمهوری اسلامی ایران، از شر قدرت های استکباری نجات پیدا می کنند و طعم شیرین عزت و ایستادگی را می چشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر۳خطاب به مسئولین آموزش و پرورش بخش سیلوانا، گفت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و تربیت صحیح آنان می تواند آینده کشور را تضمین کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار