نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی حفظ وحدت در جامعه است
کد خبر: ۹۲۸۳۲۲۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه وحدت اقوام و ادیان برای توسعه کشور ضروری است اظهار داشت: همان‌گونه که تاریخ این سرزمین نشان داده است در کشورمان اقوام و ادیان متعددی از نژادها و قومیت‌های مختلفی به سر می‌برند، بر این اساس ما باید عامل موحد ایجاد کرده تا تمامی ادیان و اقوامی که در این سرزمین زندگی می‌کنند، حول آن محور با همدلی، همفکری و همکاری روزگار را سپری کنند که آن عامل نیز توسعه کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشور اقوام، ادیان و مذاهب گوناگونی زندگی می‌کنند و همه این اقوام و مذاهب تحت تابعیت یک حاکمیت و دولت قرار دارند و حاکمیت، امنیت آنان را تحت هر شرایطی فراهم می‌کند بنابراین اطاعت از قانون اساسی کشور برای تمامی اقوام و ادیان ضروری است.

نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی حفظ وحدت در جامعه است تصریح کرد: جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب تلاش کرده تا بر اساس قانون مصوب شده در مجلس با اقوام، ادیان و مذاهب به طور یکسان و موازی برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مناسبت‌های ملی بر تقویت هویت اسلامی و ملی تاکید داشتهاند تا تمامی اقلیت‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش کنار یکدیگر زندگی کنند.

دیرباز با اشاره به اینکه استکبار جهانی در برابر ایران ایستادگی و تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه‌ آنان اعمال کرده است تاکید کرد: ملت ایران باید با اتحاد و همدلی در مقابل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند چرا که استکبار جهانی از این اتحاد و همبستگی احساس خطر می‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی حتی ایران را تحریم دارویی کرده است تا از این طریق اتحاد و همدلی ملت ایران را از بین ببرد اما ملت ایران ثابت کرد هر جا فشار دشمن بیشتر شود استقامت آنان نیز برای پیروزی و بی‌اثر کردن فشارها افزایش می‌یابد.

دیرباز افزود: ملت ایران هزاران شهید را تقدیم اسلام و قرآن کرده‌اند بنابراین هرگز در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تسلیم نشده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتحاد و همدلی در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان ‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: ملت ایران باید با تبعیت از فرمایشات معظم‌له بسیج شده تا با تولیدات فراوان در تولید دارو نیز به خودکفایی لازم برسیم.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات