خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه بهار از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه و احداث ۳ باب ساختمان و برگزاری اردوی جهادی پرسنل در پروژه جهاد همبستگی در مناطق کم برخوردار شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۵۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه سپاه بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس بیش از ۱۷۰ برنامه در سطح شهرستان بهار برگزار شد، افزود: از برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و مسئولین، رژه موتورسواران و ناوگان خودرویی برای تبلیغ روحیه سلحشور مردم شهرستان بهار و عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا و تجلیل و تکریم ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا بود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه زنگ مقاومت به صورت نمادین در مدارس شهرستان به صدا درآمد، افزود: یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در سطح مدارس و برگزاری یادواره شهید شاخص سال شهرستان و یادواره شهدای زن شهرستان و نمایشگاه دفاع مقدس نیز با حضور عموم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی همچنین از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در  رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و احداث ۳ باب ساختمان و برگزاری اردوی جهادی پرسنل در  پروژه جهاد همبستگی در مناطق کم برخوردار شهرستان خبر داد.

هندی ورکانه با بیان اینکه با اجرای رزمایش ثامن ۸ میلیون جوان مومن و انقلابی پای کار در فضای مجازی پیام «ما قوی هستیم» را به گوش جهانیان رساندند، افزود: حضور پرشور در نماز جمعه و همایش پیاده‌روی بسیجیان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات