خبرهای داغ:

انعقاد قرارداد‌های پژوهشی در حوزه اکتشافات نفت در دانشگاه صنعتی شاهرود

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: توسعه فناوری، تجاری‌سازی و انعقاد قرارداد پژوهشی در حوزه اکتشافات نفت در دستور کار این دانشگاه است.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۹۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی فاتح، با تأکید بر اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود در حال حرکت به‌سوی دانشگاه کارآفرین است، اظهار کرد: ایجاد تشکیلات کارآفرینی، حمایت از کارآفرینان، راه‌اندازی مرکز تخصصی آپا، تأسیس شتاب‌دهنده و فضای کار اشتراکی، اولین مرکز هایت شغلی و کاریابی تخصصی، شرکت دانش‌بنیان دانشگاهی، مرکز آموزش‌های آزاد، اداره کارآفرینی و مرکز رشد فناوری‌های نوین انجام شده است.
او ادامه داد: تقویت ارتباط با صنعت و جامعه، تربیت دانش‌آموختگان کارآفرین و توسعه دانش، پژوهش و فناوری تقاضامحور، تولید مشاغل جدید، افزایش درآمد‌های دانشگاه و اجرای برنامه اشتغال فراگیر در حال توسعه است.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به اجرای پروژه ژئومکانیک نفت افزود: توسعه فناوری و تجاری‌سازی و انعقاد قرارداد پژوهشی در حوزه اکتشافات نفت در دستور کار است.
فاتح گفت: با ۱۷۷ سازمان ملی و شرکت بزرگ قرارداد بستیم و رشد قرارداد‌های ما از ۱۹ قرارداد در سال ۱۳۹۳ به ۱۷۷ قرارداد در سال ۱۳۹۸ رسیده و این‌ها نشانه پویایی دانشگاه صنعتی شاهرود است.
وی با اشاره به قرارداد تحقیقاتی دانشگاه صنعتی شاهرود با شرکت آلومینای ایران (معدن بوکسیت تاش) گفت: این قرارداد در راستای ارزیابی تأثیر بوکسیت‌های کانساری معدن تاش بر کمیت و کیفیت منابع آب منطقه در سال ۱۳۹۷ به مدت ۶ ماه با اجرای دکتر غلامحسین کرمی انجام شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه استاد در ارزیابی خود مستقل بوده و ارزیابی دارد، گفت: این امر را در آزمایشگاه معتبر آزمایش کردند و نتیجه‌ای بیرون آمده که فقط در مورد آب است و گزارش در مورد بازگشایی معدن نیست.
فاتح بیان کرد: ما مقام مسؤول نیستیم که اظهارنظر کنیم و باید مراقب باشیم که اساتید را زیرسؤال نبریم و آماج تهمت قرار ندهیم.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها