مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج ادارات حوزه الحدید و تربیت بدنی سپاه شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۱۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج ادارات حوزه الحدید و تربیت بدنی سپاه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولین ادارات در سالن جلسات سپاه ناحیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با بیان اینکه بسیج ادارات ویترین نظام در خدمت رسانی به مردم است افزود: بسیج ادارات باید مروج روحیه انقلابی و جهادی در جامعه باشد و این را به جامعه منتقل نماید.
وی با تقدیر از زحمات انجام شده در بسیج ادارات در مدت تصدی سرهنگ سعدی ابراز امیدواری کرد با حضور سرگرد اسماعیلی با روحیه بیشتر و روح تازه‌تر در مسیر رشد و تعالی گام برداشته شود.
سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی نیز گزارشی از اقدامات بسیج ادارات الحدید ارائه و از همکاری فرماندهان پایگاه ها و مسؤولین ادارات در همکاری با بسیج تشکر کرد.
در این مراسم سرگرد پاسدار جعفر اسماعیلی به عنوان مسئول بسیج ادارات حوزه الحدید معرفی و حکم انتصاب دریافت و از زحمات سرهنگ پاسدار محمد‌علی سعدی در مدت تصدی مسئولیت تقدیر به عمل آمد.
همچنین سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی به سمت تربیت بدنی سپاه شاهرود منصوب و حکم انتصاب دریافت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها