اجرای دوره آموزش تکمیلی بسیج در گناوه

فرمانده سپاه انصار الحسین شهرستان گناوه گفت: دوره آموزش تکمیلی ۴۵ روزه بسیج با حضور جمعی از جوانان بسیجی شهرستان گناوه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۵۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
 اجرای دوره آموزش تکمیلی بسیج در گناوه
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین گفت: در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی، سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی، قوانین و مقررات، آشنایی با نیرو‌های مسلح، جنگ نوین، پدافند غیر عامل، میدان تیر و…با بهره گیری از اساتید مجرب برای بسیجیان تدریس می‌شود.
 
وی افزود: این دوره در دو مرحله در حال  اجرا است، این دوره ۴۵ روزه بوده که ۳۰ روز آن را بسیجیان آموزش‌های تئوری و ۱۵ روز دیگر را آموزش‌های عملی فرا می‌گیرند.

اکبا بیان کرد: برای اینکه هیچ‌ یک از بسیجیان، گرفتار ویروس منحوس کرونا نشوند به ‌صورت دائم تست‌های بهداشتی انجام و تمامی اقدامات بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و آنچه که دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی در زمینه کرونا می‌باشد، به طور کامل اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان گناوه اظهار داشت: در سال ۹۹ با توجه به بیماری تنفسی و وجود محدودیت‌های بهداشتی موفق شده ایم تا کنون دو مرحله از این آموزش‌ها را با موفقیت به اتمام برسانیم و به خواست خداوند متعال امیدواریم این دوره که سومین مرحله می‌باشد را نیز با رعایت تمامی دستورات العمل‌های ابلاغی با موفقیت به اتمام برسانیم.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار