فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:

ما در جنگ آموختیم که چگونه مقاومت و پایداری کنیم

سرهنگ نعمت الله غلامپور گفت: عواملی همچون اعتقاد به خداوند، ارتباط میان رهبری و مردم و هماهنگی و همدلی میان نیرو‌های مسلح از عوامل اصلی پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۵۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: ما امروز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم در حالی که درپایان تابستان شهریور سال ۱۳۵۹ ناگهان سایه جنگی نابرابر بر سر این آب و خاک و مردم سرزمین ما افتاد.
غلامپور خاطرنشان کرد: بعد از اینکه بزرگترین انقلاب جهان در کشور ما صورت گرفت و نظام اسلامی جایگزین نظام دیکتاتوری شد، صدام حسین به خیال خام خود برای براندازی این نظام نوپا به کشور ما حمله کرد و قصد سرنگونی این نظام را داشت که با مقاومت مردم ایران روبرو شد.
وی گفت: هر چند جنگ ویرانی‌ها و خشونت‌هایی برای ما داشت، اما در کنار این ویرانی ها، جلوه‌ها و زیبایی‌ها و دست آورد‌هایی هم بود که باعث پیشرفت ما در صحنه‌ها و زمینه‌های مختلف گردید و توانستیم روی پای خود بایستیم.
سرهنگ نعمت الله غلامپور جنگ را زمینه ساز پیشرفت دانست و گفت: ما در این جنگ آبدیده شدیم و آموختیم که چگونه مقاومت و پایداری کنیم، و توانستیم با تقویت زیرساخت‌های نظامی و موشکی خود به مرحله‌ای برسیم که اکنون هیچ قدرتی فکر تجاوز به این کشور را به خود راه نمی‌دهد.
ارسال نظرات