تقدیر و تجلیل از گروه سرود نمونه بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی سپاه ناحیه امام حسین(ع)کرج

طی مراسمی توسط فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و با حضور مسئولین آموزش و پرورش از اعضای گروه سرود شهید بهنام محمدی بابت اجراهای زیبا ودلنشین در مراسمات هفته دفاع مقدس با اهداء هدیه تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۶۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طی مراسمی توسط فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و با حضور مسئولین آموزش و پرورش از اعضای گروه سرود شهید بهنام محمدی بابت اجراهای زیبا ودلنشین در مراسمات هفته دفاع مقدس با اهداء هدیه تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی با تقدیر از حضور هنرمندانه و با شکوه گروه سرود شهید بهنام محمدی در هفته دفاع مقدس در غالب کاروان رزمندگان دیروز و مدافعان امروز در نقاط مختلف شهر کرج  اظهار داشت: نقش هنر در انتقال ارزش ها و زیبایی های دفاع مقدس بسیار برجسته و ممتاز است و چنین حرکت های شور آفرین و شعف انگیز می باشد.

وی درادامه افزود: این عزیزان دانش آموز در مسیر شهدای گرانقدر دفاع مقدس گام بر می دارند ودر هفته دفاع مقدس با اجرای سرودهای زیبا ی و حماسی یا دو خاطره شهدای گرانقدر را برای ما زنده کردند.تمسک به هنراز دستورات وسفارشات مقام رهبری در باره نمایش زیبایی های دفاع مقدس است و ما باید در جهت شکوفایی بیشتر این هنرهای ارزشی در بین نوجوانان وجوانان تلاش بکنیم.

در ادامه جلسه برادر عبدی فرمانده پایگاه شهید چمران و مسئول گروه سرود شهید بهنام محمدی با تشکر از حمایتهای فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و دیگر مسئولین خاطر نشان کرد: به حمدالله این گروه سرود اجرای بسیار خوبی در مراسمات متنوع در شهر کرج برگزار نموده است و به جهت درخشش های بیشتر نیازمند حمایتهای معنوی ومادی بیشتر مسئولین متولی کارهای فرهنگی در مجموعه بسیج وسپاه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار