خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

مهم‌ترین تکلیف ما پیشبرد اهداف انقلاب با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان بابیان اینکه ولایت فقیه ستون اسلام است،گفت: با توکل و تدبر و با هوشمندی و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری می‌توانیم اهداف انقلاب را پیش ببریم و این مهم‌ترین تکلیف ما است.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۶۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

مهم‌ترین تکلیف ما پیشبرد اهداف انقلاب با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید «شکری پور» اظهار داشت: در حادثه کربلا پنج جریان اصلی وجود داشت که با یک تحلیل منطقی می‌توانیم اهمیت این جریان‌ها را بررسی کنیم.

وی گفت: در واقعه عاشورا خوارج جریان اولین بودند که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند، خوارج سابقه ایستادگی در مقابل امیرالمومنین(ع) را هم در پرونده خود داشتند و جریان دوم دنیا طلبانی بودند که مقام و شهوت چشم آنها را بسته و شیطان بر آنها غلبه کرده بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: جریان سوم در اصل  با ایجاد جو روانی که درست کرده بودند، کسانی بودند که  به خونخواهی خلیفه سوم در عاشورا حضور پیدا کرده بودند.

وی در ادامه به جریان چهارم از کسانی که در مقابل حضرت امام حسین(ع) ایستادند اشاره کرد و گفت: این افراد انسان‌هایی بودند که هیچگونه تفکر نداشتند و عمو ما انسان‌های بی‌خاصیت جامعه بودند که هر طرفی که قومی بود در رکاب آنها بودند  یعنی از هر طرف که باد می‌وزید به آن طرف می‌رفتند و برای آنها مهم نبود که کدام جبهه حق است یا کدام جبهه باطل.

مختاری‌معین ادامه داد: جریان پنجم که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند در واقع همان سلیمان صرد خزاعی و یاران وی کسانی بودند که دچار شک و تردید شدند و مسئولیتی که بر دوش آنها بود نتواستند انجام دهند و به موقع عمل نکردند که وقت و فرصت از بین رفت.

وی خاطرنشان کرد: در جریان عاشورا آنهایی که به دنبال پست و مقام بودند فتنه‌گران عاشورا بودند بنابراین فتنه‌گرانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند در تمام آنها ریاست طلبی، مقام پرستی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی مطرح بوده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: استراتژی فتنه‌گران این است که انقلاب اسلامی را ساقط کنند آنهایی که مدام شعار مردم سالاری سر می‌دهند، نه تنها به فکر خدمتگزاری به نظام و مردم نیستند بلکه به دنبال کسب ثروت و قدرت خود هستند.

وی ادامه داد: این عده از افراد کسانی هستند که حق و باطل را از هم تشخیص نمی‌دهند واین گروه همانند کسانی هستند که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند.

مختاری با بیان اینکه ریشه همه فتنه‌ها ایستادن در مقابل ولایت فقیه و نظام اسلامی است، ابراز داشت: باید بدانیم انقلاب اسلامی را ولایت فقیه نگه می‌دارد که در واقع ستون نظام اسلام است و اگر معیار انتخاب درست باشد و هرکس به ولایت فقیه معتقد باشد رستگار می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه عده‌ای  گمراه و به انحراف کشیده شدند دلیلش نداشتن بصیرت است و اینکه در تشخیص حق از باطل دچار شک و تردید و دودلی شدند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ولایت فقیه ستون اسلام است، افزود: امروز مدیران اگر وفادار ولایت باشند و به تکلیف عمل کنند اهداف انقلاب جلو می‌رود با توکل و تدبر و تلاش و با هوشمندی و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌توانیم اهداف انقلاب را پیش ببریم و این مهم‌ترین تکلیف ما است و اساس صداقت و ایمان و ایثار است که خواست شهدا نیز همین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار