آرزو یوسفی
فردا؛

پیکر سه شهید تازه تفحص شده در فرودگاه بجنورد تشییع می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، از تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده در فرودگاه بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۹۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «محمد نجاتی»، گفت: پیکر سه شهید تازه تفحص شده خراسان شمالی، فردا (21 مهر) وارد فرودگاه شهید محمدزاده بجنورد می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: ساعت 10 صبح فردا مراسم تشییع پیکر این شهدا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با حضور خانواده شهدا و مردم شهید پرور در داخل محوطه فرودگاه بجنورد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: "آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی" و " سردار چمن، فرمانده سپاه خراسان شمالی" به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهند یافت.

 

نجاتی اظهارکرد: پس از اتمام مراسم، پیکر مطهر شهدا جلوی درب فرودگاه به آمبولانس های شهرستان های جاجرم، اسفراین و فاروج تحویل خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم تشییع، شب وداع و تدفین شهدا در هر یک از شهرستان ها نیز بر اساس تصمیم گیری مسئولان مربوطه آن شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: شهید بسیجی محمدحسین ایمانی، فرزند محمد، متولد ۶ تیرماه ۱۳۴۴  از شهرستان جاجرم است که هشتم مردادماه ۱۳۶۲ در ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی فکه به فیض رفیع شهادت نائل شده است.

 

نجاتی ادامه داد: شهید بسیجی قربانعلی کبریایی، فرزند عبدالعلی، متولد ۹ تیر ۱۳۴۵ از شهرستان اسفراین است که در تاریخ ۲۷ فروردین ۶۴ و در حالی که تنها ۱۹ بهار از زندگی‌اش گذشته بود در منطقه عملیاتی بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید.

 

وی افزود: شهید حمیدرضا قویدل، فرزند محمد و متولد یکم اسفند ۱۳۴۴ از روستای تیتکانلو شهرستان فاروج که در دهم اسفند ۱۳۶۱ در ۱۸ سالگی، در جریان عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی به همرزمان شهیدش پیوست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار