فرمانده سپاه ساوه :

بسیجیان با ارتقاء بینش بصیرتی خود خنثی گر توطئه های دشمن باشند

سرهنگ دستجانی گفت:بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ دارند، پیمانی كه با شهدای همرزم خود داشتند كه پاسدار راه و اهداف آنان باشند. این تعهد را با انجام رسالتی كه در پاسداری و تداوم راه انقلاب برعهده دارند، می توانند ادا كنند.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۰۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛ سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) گفت:بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی، از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی‌های خود من جمله بینش سیاسی، می‌توانند در صحنه‌های مختلف، حضور خود را اعلام دارند و خنثی گر توطئه دشمنان انقلاب بوده و با شجاعت و فداکاری از آفات احتمالی انقلاب جلوگیری کنند. آن‌ها از این طریق می‌توانند راه شهدای جاوید را پاس دارند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محافظت نمایند.

وی گفت:شناخت آفات انقلاب و زدودن آن‌ها یکی از وظایف عمده بسیجیان است که همانند باغبانانی دلسوز، نهال نورسته انقلاب را از وسوسه خناسان مصون نگه دارند. زیرا یک انقلاب ممکن است به آفات مختلفی که چهره‌ها و رنگ‌های متفاوت دارند، دچار شده و به تدریج از محتوای اصلی خود خارج شود و سرانجام به انحراف یا شکست مبتلا گردد.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه بسیجیان می‌بایست زبان گویای انقلاب باشندادامه داد:بسیجیان اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام هستند. انقلاب ما یک انقلاب الهی، ارزشی و معنوی بود و از اهداف عمده آن، حاکمیت اخلاق و معارف اسلامی درجامعه است. بسیجیان با ارزش گذاشتن به معنویات و عمل نمودن به دستورات دینی و دارا بودن اخلاق اسلامی، می‌توانند در حفظ، تبلیغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی بکوشند و دیگران را به ارزش‌های اسلامی راغب سازند.  

دستجانی افزود:ولایت و رهبری یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی است که در تبیین استراتژی انقلاب، پیروزی و سپس هدایت و تداوم آن نقش اساسی دارد. از این رو، پیوند بسیجیان با رهبری انقلاب بسیار مهم است. بسیجی می‌تواند با اتصال به رشته ولایت و رهبری، اتصال خود را با انقلاب اسلامی حفظ نموده و رسالت خویش را در قبال آن، که همانا حفظ ارزش‌ها و تلاش در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های آن است، به انجام برساند.

در پایان این مراسم از زحمات جهادی سروان پاسدار محمد نادری در حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) تقدیر و سروان پاسدار احمد امام جماعتی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) معرفی گردید.
ارسال نظرات