مراسم تشییع پیکر پاک «شهید علی بیرامی» با حضور پرشور آحاد مختلف مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی در پارس‌آباد برگزار شد و پیکر پاک آن شهید در مزار شهدای شهرستان آرام گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۶۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

پیکر «شهید علی بیرامی» در مزار شهدای پارس‌آباد آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تشیع پیکر پاک شهید علی بیرامی امروز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد و پیکر پاک آن شهید در مزار شهدای شهرستان آرام گرفت.

این مراسم باشکوه با حضور آحاد مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرورر شهرستان پارس‌آباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان اردبیل و مسؤولان و فرماندهان شهرستانی از مقابل ستاد فرماندهی مرزبانی شهرستان بعد از اجرای مراسم تشریفات نظامی، آغاز گردید.

نماز بر پیکر شهید علی بیرامی به امامت حجت‌السلام علی‌اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد اقامه گردید و بعد از اقامه نماز، پیکر پاک شهید با حضور باشکوه آحاد و اقشار مختلف مردم به سمت مزار شهدای شهرستان بدرقه شد و مردم پارس‌آباد با چشمانی گریان با فرزند شهیدشان وداع کردند.

گفتنی است؛ شهید والامقام علی بیرامی اهل پارس‌آباد مغان و سرباز هنگ مرزی گروهان شهید ضیایی آذربایجان غربی بود که روز جمعه ۱۹ مهرماه در حین انجام ماموریت مرزبانی، حفاظت و حراست از خاک پاک وطن در شمال غرب کشور به شهادت رسید.

دست شوم آمریکا دوباره از آستین گروهک ناپاک پژاک بیرون آمد

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پیامی به‌مناسبت شهادت شهید علی بیرامی اظهار کرد: با نهایت تأسف و تحسر، دست شوم آمریکا دوباره از آستین گروهک ناپاک پژاک بیرون آمد و یکی از فرزندان رشید استان از خطه دشت مغان، فدای عزت، حشمت و استقلال کشور گردید.

وی گفت: با قلبی آکنده از حزن و اندوه، شهادت جوان رشید، شجاع و شایسته جناب آقای علی بیرامی را گرامی می‌داریم و به خانواده محترم ایشان و اهالی مکرم خطه دشت مغان و اهالی معزز استان تسلیت عرض نموده از ساحت عزّ ربوبی برای آن فقید شهید، علوّ درجات و برای خانواده معزّز ایشان، صبر و تسلّی و خلفیّت حضرت حق را مسألت داریم.

ارسال نظرات