فرماندار شهرستان فامنین گفت: تمام محدودیت‌هایی که ستاد مقابله با بیماری کرونا استان اعلام کرده، در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۳۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

اجرای تمام محدودیت‌های اعلامی ستاد مقابله با کرونا در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سیدمجید شماعی در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا شهرستان فامنین ضمن تشکر از مردم شهرستان اظهار داشت: جدی نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط عده‌ای از مردم و کاهش اعمال محدودیت‌ها باعث تبدیل شهرستان فامنین از وضعیت سفید به نارنجی کرونا شده است.

وی افزود: برای مهار کرونا خود مردم باید همچون گذشته همراهی و همکاری بیشتری داشته و نسبت به رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار فامنین عنوان کرد: تمام محدودیت‌هایی که ستاد مقابله با بیماری کرونا استان اعلام کرده، در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کنند شهرستان از وضعیت نارنجی خارج می‌شود.

دکتر یگانه رئیس مرکز بهداشت شهرستان فامنین نیز در ادامه این جلسه به بیان مطالبی در خصوص وضعیت و شرایط شهرستان پرداخت و گفت: بیشترین عوامل شیوع ویروس کرونا مربوط به تجمعات خانوادگی، مذهبی و شب نشینی‌های خانوادگی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات