مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

با بازگشت پیکر شهدای مدافع حرم روحی تازه به جامعه دمیده شد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه خدای متعال بعد از پنج سال چشم انتظاری پیکر شهدا را برگرداند، گفت‌:خدای متعال در این شرایط حساس و پیچیده کشور روحی تازه به جامعه دمید.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۸۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه، سردار حمید رضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با خانواده شهید مدافع حرم کربلای خان طومان شهید علی عابدینی دیدار کردند.

 در دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن تسلیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، و همچنین ضمن تبریک وتسلیت به خانواده شهید مدافع حرم عابدینی برای بازگشت پیکر مطهر شهید، گفت:‌خداوند متعال مقامی را برای انسان در نظر گرفته است که مقام عندالهی است  لذا هیچ مقامی بالاتر از آن نیست به طوری که انبیاء و اولیای الهی از امیر المومنین علی (ع)  و اهل بیت (ع) برای رسیدن به این مقام روز شماری می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که انسان‌های بزرگی بعد از سال‌های سال از خانواده معظم شهدا  تربیت شدند افزود:‌فرزندان این خانواده‌ها به تاسی از اهل بیت (ع) برای دفاع از دین اسلام و قران هرجا مرز اسلام  بود برای دفاع از قرآن، و اسلام و نوامیس حاضر شدند که  یکی از آن‌ها شهید عابدینی بود.
 

به گفته حجت الاسلام تسخیری شهید علی عابدینی از دامن پاک و مطهر خانواده‌ای رشد کرد و تربیت یافت و در این راه جان خود را تقدیم کرد و عندربهم یرزقون شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه خدای متعال بعد از پنج سال چشم انتظاری پیکر شهدا را برگرداند، گفت‌:خدای متعال در این شرایط حساس و پیچیده کشور روحی تازه به جامعه دمید. ان شاء الله ما قدردان شهدای بزرگوار باشیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها