فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد:
از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، برجسته کردن آسیب‌ها و نقاط آسیب‌خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۹۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، مدیران و کارشناسان یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به آسیب‌های اجتماعی جامعه و جنگ نرم راه‌اندازی شده از سوی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم، به دنبال تغییر الگو‌های دینی و اعتقادی، ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف نهاد خانواده در جامعه است.

وی افزود: از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برجسته کردن آسیب‌ها و نقاط آسیب‌خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

سردار کرمی آمادگی یگان ویژه را موجب بازدارندگی نقشه‌های شوم دشمن در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: توان و آمادگی کارکنان می‌بایست به‌طور پیوسته مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطح عالی حفظ شود که این امر با تکیه بر پویایی آموزش‌ها و تناسب آن با تهدیدات پیش رو محقق خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه بیان کرد: بحمدالله در طول مأموریت‌های گذشته، موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم که این نشان‌دهنده تلاش همه‌جانبه و اجرای برنامه‌های اصولی است و باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم در ماموریت‌های محوله به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: باید در مأموریت‌ها با اخلاق‌مداری، سعه صدر و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم یک چهره مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

فرمانده یگان‌های ویژه کشور در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تمام سبزپوشان و خادمان ملت شریف ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ما، مردمی ولایتمدار هستند که در حماسه‌های مختلف سرافراز بوده‌اند و امروز نیز در این برهه از زمان با هوشیاری و بصیرت، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

 

*دفاع پرس

ارسال نظرات