خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان تأکید کرد

لزوم اجرای طرح‌های اشتغال ویژه زندانیان آزاد شده از حبس

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: اشتغال پایدار برای زندانیان پس از خروج از زندان نقش بسزائی در بازاجتماعی کردن آنان دارد و اجرای طرح‌های اشتغال ویژه آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۲۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

لزوم اجرای طرح‌های اشتغال در استان ویژه زندانیان آزاد شده از حبسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظر به اینکه یکی از برنامه‌های در حال اجرای این معاونت توجه به باز اجتماعی کردن زندانیان و پیشگیری از تکرار جرم آنان است، بنابراین به منظور استفاده از ظرفیت اشتغال شرکت‌ها و موسسات هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی امر صورت پذیرفته است.

وی تأکید کرد: در اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری موضوع بخشنامه به ابلاغی رئیس محترم قوه قضائیه اشتغال پایدار زندانیان باید در دستور کار جدی همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اصلاح نگرش جامعه نسبت به پذیرش محکومین و زندانیان بازاجتماعی شده را یکی از راهکارهای مناسب در جهت پیشگیری از بازگشت مجدد زندانیان دانست.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حمایت‌های اجتماعی از این افراد موجب کاهش گرایش مجدد ارتکاب جرم توسط زندانیانی که حداقل یکبار فضای زندان را تجربه کرده‌‌اند، خواهد شد بنابراین در راستای بازاجتماعی شدن زندانیان اجرای طرح‌های اشتغال در استان امری ضروری و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار