نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه  باید مسئولانی در تراز شهدا انتخاب کرد:‌مسئولان باید مدیریت جهادی، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خط ولایت باشند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۶۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
کشور نیاز به مسئولان در تراز شهدا دارد / مشکلات اقتصادی ناشی از ناکارآمدی‌ها است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم وداع با پنج آلاله خونین کربلای خان طومان، شب سه شنبه ۲۲ مهرماه در بوستان ولایت ساری برگزار شد.  

دراین مراسم آیت الله محمد باقر محمد لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزاداری رحلت پیامبر اسلام، سالروز شهادت مام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)  با اشاره به خان طومان برای ما یک کربلای دیگری است، گفت:: دشمن هرگز نمیتواند ما را با داغ شهیدان از پای در آورد و ما را به سازش بکشاند. این ملت هیچ گاه سازش ناپذیری ، حماسه و ایثار را رها نخواهد.

آیت الله محمدی لائینی، با بیان این مطلب که به برکت شهیدان، قدرت جمهوری اسلامی، منطقه غرب آسیا را فراگرفته است، افزود:‌امروز بسیج مستضعفین در گستره جهانی در مقابل تمام منافع دنیای غرب ایستاده است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه امروز نفوذ جمهوری اسلامی در مقیاس جهانی به عنوان یک قدرت تاثیر گذار مطرح است، ادامه داد:اگر از شب  ظلم و ستم به روز روشن استقلال، عزت، خوباوری، ایثار، فداکاری و حماسه رسیدیم این‌ها را شهدا به ما آموختند  لذا مدیون شهدا هستیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه امروز باید خواسته و آرمان شهیدان را در سبک زندگی و فرهنگ پیاده کنیم،خاطرنشان کرد:‌باید در صحنه زندگی و جامعه  دستاوردهای شهدا را پیاده سازی کنیم . 
 
خطیب جمعه ساری بر ساختن مملکت در تراز شهیدان، تاکید کرد و ادامه  داد: ‌عقب ماندگی های  عمرانی و اقتصادی زیبنده ایران اسلامی نیست.باید در ابعاد معنوی، عمرانی، آبادانی و اقتصادی رشد و پیشرفت کنیم.
 
آیت الله لائینی بخش اعظم مشکلات کشور را نابسامانی ها و ناکارآمدی ها دانست و تصریح کرد:‌شرایط امروز مملکت زیبنده شهدا نیست .چرا که می بینیم شهید 25 ساله کارآمد بوده و یک لشکر را فرماندهی می کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید مسئولان و مدیران کارآمد باشند، گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از ناکارآمدی هاست.
 
آیت الله لائینی با بیان اینکه  باید مسئولانی در تراز شهدا انتخاب کرد گفت:‌مسئولان باید مدیریت جهادی، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و در خط ولایت باشند . لذا اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها عمل می شد دیگر مشکلاتی نداشتیم .
 
خطیب جمعه ساری با بیان اینکه باید فرهنگ شهدایی را در جامعه ترویج و احیا کنیم ، خاطرنشان کرد:‌شهدای مدافع حرم فقط برای دفاع از حرم نرفتند بلکه برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و دفاع از جان و مال مردم به میدان نبرد رفتند.
 
آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که فرهنگ شهدایی در تمام ابعاد جامعه جاری و ساری باشد، گفت:‌باید مثل شهدا تابع ولایت فقیه باشیم و روحیه استکبار ستیزی ، نترسیدن، حماسه و گذشت را در جامعه زنده نگه بداریم .
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها