مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان از ارائه ۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و گفت: این خدمات با ۲۴ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال اعتبار ارائه شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۴۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام مختار کرمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح بصیرت عاشورایی طی ماه‌های محرم و صفر و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا اجرایی شد.

 

وی  از ارائه 137 هزار و 270 خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و افزود: در این راستا 24 میلیارد و 943 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارسال بسته‌های مهر تحصیلی با قید زمان مطابق نیات واقفین خبر داد و گفت: در این زمینه یک هزار بسته با 196 میلیون ریال توزیع شد.

 

وی همچنین از توزیع 3 هزار پرچم در قالب طرح « هر خانواده، یک هیإت، هر خانه یک حسینیه» خبر داد و گفت: در این زمینه نیز 300 میلیون ریال هزینه شد.

 

کرمی در ادامه از توزیع 2 هزار بسته 2 گوشت از نیات موقوفات و مراکز افق بقاع متبرکه خبر داد و گفت: در این زمینه نیز 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در طرح بصیرت عاشورایی 10 هزار بسته گوشت توسط حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: در این زمینه نیز 4 میلیارد ریال هزینه شد.

 

وی گفت: حمایت از محافل بزرگ قرآنی، حمایت از بسیجیان برای برگزاری محافل قرآنی، حمایت از گروه‌های جهادی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، حمایت از هیات‌های مذهبی نیز از دیگر اقداماتی است که اوقاف در طرح بصیرت عاشورایی انجام داده است.

ارسال نظرات