خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: تاکنون ۳۶ هزار بسته معیشتی و ۹۰ هزار بسته بهداشتی را در شهرستان شاهرود توزیع کرده‌ایم و بیش از یک میلیون عدد ماسک هم تولید شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
توزیع ۱۲۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در شاهرود/ بیش از یک میلیون ماسک تولید شدسرهنگ محمد خوش‌قدم در حاشیه مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با کمک همه مسؤولان، نهاد‌های کمک‌رسان، مردم و بسیجیان اظهار کرد: افراد زیادی در برنامه‌های مختلف رزمایش کمک مؤمنانه نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی افزود: برنامه‌هایی در شهرستان شاهرود داشتیم که گفته نشده است؛ ازجمله اینکه طلاب بسیجی برنامه تغسیل و نماز اموات را اجرایی کردند؛ در نقاهتگاه در سه ماه برپایی آن، بسیجیان حضور داشتند و سپاه و بسیج همیشه پشتوانه و خدمتگزار مردم هستند.
دبیر قرارگاه شهید سلیمانی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود گفت: هر کاری که مردم از بسیج و سپاه برای رفع مشکلاتشان بخواهند و نیاز داشته باشند، کوتاهی نمی‌شود.
وی با ارائه آماری از فعالیت‌های انجام‌شده در مدت شیوع ویروس کرونا افزود: تاکنون ۳۶ هزار بسته معیشتی را در شهرستان شاهرود توزیع کرده‌ایم؛ ۹۰ هزار بسته بهداشتی و بیش از یک میلیون ماسک تولید شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: ۳۰۰ هزار ماسک رایگان توسط ۹۰ گروه جهادی بین مردم توزیع شد.
خوش‌قدم با اشاره به توزیع قریب به دو هزار بسته‌های لوازم‌التحریر در راستای بازگشایی مدارس افزود: این فعالیت‌ها همه با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان که پشتوانه بسیج و مردم بودند و با همدلی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی امروز در شهرستان شاهرود توزیع می‌شود که تا پایان ماه صفر به بیش از دو هزار بسته معیشتی خواهد رسید؛ ما ثمرات شجره طیبه صالحین بسیج را در این رزمایش مشاهده می‌کنیم.
جانشین ستاد مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود تصریح کرد: همه بسیجیان در اقشار مختلف در صحنه هستند و دستگاه‌ها و مسؤولان شهرستان نیز بسیجی‌وار در میدان حضور و با همدلی و همراهی در این فعالیت‌ها مشارکت دارند.
خوش‌قدم با بیان اینکه گروه‌های جهادی در اقشار مختلف فعالیت‌های گوناگونی در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، درمانی، بهداشتی و وام انجام می‌دهند، ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ وام قرض‌الحسنه به افراد متقاضی پرداخت شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها