مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

آمریکا فاسدترین نظام موجود در جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به جنایت های آمریکا در جهان به ویژه در منطقه غرب آسیا، این کشور را فاسدترین نظام موجود در جهان دانست.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۸۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست سیاسی – بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در جمع بسیجیان حوزه امام حسن (علیه السلام) خانمیرزا برگزار شد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در این نشست، به بررسی مسائل و تحولات سیاسی اخیر جهان به ویژه منطقه غرب آسیا پرداخت و گفت: امروز همه جهان به این باور رسیدند که آمریکا یک رژیم جنایتکار است، که کارنامه سیاه و فاسدش برای همگان رو شده است .
وی افزود: آمریکا با تشکیل گروهای تروریستی – تکفیری در منطقه غرب آسیا در صدد ناامن کردن و هرج و مرج در این منطقه است و برای رسیدن به اهداف خود به هر اقدامی حتی کودک کشی هم دست زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: آمریکا بزرگترین فروشنده سلاح های کشتار جمعی به تروریست ها در جهان است و آن را می توان در فجایعی که در سوریه، عراق، یمن و... رخ داد مشاهده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: وظیفه بسیجیان به عنوان نیروهای مومن و انقلابی،  بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه است، تا عموم مردم بدانند که نظام فاسد آمریکا چگونه جهان را برای بشر نا امن کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: آمریکا به پایان خود نزدیک می شود و با فروپاشی این کشور منفور، جهان نفس تازه ای خواهد کشید، بنابراین وظیفه همه ما پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است و با بصیرت و روشنگری نیروهای مومن بسیجی باید افکار عمومی را نه در سطح ملی، بلکه در سطح منطقه ای و جهانی از جنایت های این کشور شیطانی آگاه ساخت.
ارسال نظرات