مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، اتحاد و همدلی با گسترش تفکر بسیجی و روحیه جهادی را عامل اصلی برای عبور از گردنه های سخت مشکلات دانست.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۰۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در جمع خواهران طلبه بسیجی شهرستان لردگان ضمن گفت: اگر چه ویروس کرونا و تحریم‌ها موجب برخی مشکلات در جامعه شده است، اما با اراده‌ی خداوند متعال، تدابیر مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و بصیرت بسیجیان از این گردنه‌های سخت نیز عبور خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: خواهران طلبه برای موفقیت در مسیر طلبگی و انجام رسالت خطیر تبلیغی باید حضرت زینب (سلام الله علیها ) را الگو قرار دهند و با تکیه بر این الگو‌هاست که می‌توان در جامعه امروز فعالیت کرد و مسیر هدایت را هموار ساخت و این همان رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

حسینی صدر تصریح کرد: ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه نظام شیطانی آمریکا و متحدینش اگر چه آفت هستند، اما با اتحاد و همدلی می‌توان از این گردنه‌های سخت عبور کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در ادامه گفت: حمایت و دفاع از اصل کیان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوت یکی از مصادیق شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: بسیج بعنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمن است و هرجا تفکر بسیجی باشد دشمن عقب نشینی می‌کند، بنابراین امروزه وظیفه طلاب بسیجی سنگین‌تر از قبل می‌باشد، زیرا باید در برابر برنامه‌های شیطانی دشمنان مقابله کنند.

وی، اتحاد و همدلی با گسترش تفکر بسیجی و روحیه جهادی را عامل اصلی برای عبور از گردنه های سخت مشکلات دانست و ترویج فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی را رسالت مهم طلاب در سطح جامعه برشمرد.

ارسال نظرات