حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

علما خط شکنان عرصه های انقلابند

مجمع مربیان وسرگروه های صالحین بسیج طلاب و روحاینون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با رعایت اصول بهداشتی فاصله گذاری و در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۶۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این  مجمع با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به نقش علما ، روحانیون و طلاب در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: علما ، روحانیون و طلاب خط شکنان عرصه های مختلف انقلابند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: علما، روحانیون و طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های گوناگون انقلاب بویژه سالهای دفاع مقدس حضور فعال و نقش تعیین کننده داشته و دارند.

یادگار سالهای دفاع مقدس تهیه متن و محتوا و بصیرت افرایی را در جامعه بسیار مهم وضروی دانست و افزود : دراین راستا علما، روحانیون و طلاب نقش ویژه دارند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به دلایل دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان از صد اسلام تاکنون ، از اسلام ناب و از علمای بصیر شیعه بارها سیلی خوردند، فلذا برای نفوذ بیشتر و استفاده بهتر از منابع و گسترده ساختن سلطه خود در  کشورهای ضعیف و وابسته ،بدنبال تحریف و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی است.

 این مقام مسئول ادامه داد: ایران اسلامی به دنبال نمایش اقتدار دین مبین اسلام در دنیا است و در مقابل نیز شیطان بزرگ آمریکا درصدد محقق نشدن این امر مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر عنوان کرد: یکی از دلایل دشمنی آمریکا با ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز همین مسأله بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ابراز داشت: شیطان بزرگ آمریکا از هیچ دسیسه‌ای علیه شیعیان و آزادیخواهان جهان دریغ نمی‌کند،دراین زمینه بصیرت افزایی و بیان توطئه های جهان استکبار بسیار حائز اهمیت است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان باتجلیل از اقدامات ارزشمندسرمربیان، مربیان و سرگروه‌های صالحین در ارتقا سطح بینش و بصیرت اعتقادی و سیاسی بسیجیان بر انسجام بخشی اساسی شبکه صالحین بسیج تأکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بر لزوم توجه به نیازهای مخاطبین و پاسخ گویی به شبهات بر تدارک منظم جلسات مجامع مربیان و سرگروه های صالحین تاکید کرد و افزود : تأمین محتوای باکیفیت برای جلسات صالحین بسیج از ضرورت های اساسی به شمار می رود که علما، روحانیون و طلاب باید در این زمینه به یاری سایر قشرهای بسیج بشتابند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر خاطرنشان کرد: حلقات صالحین از ارکان بسیج هستند و خروجی برنامه های صالحین، تربیت نیروی کارآمد انقلابی و مجاهد خستگی ناپذیر برای حفاظت و حراست از اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

یادگار سالهای دفاع مقدس ، با بیان اینکه بسیج میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و ذخیره ماندگار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: الگوی بسیج برای جهانیان یک الگوی کارآمد و نمونه است که بسیاری از مشکلات بزرگ را می تواند به آسانی با تکیه بر ظرفیت های بزرگ مردمی و توکل به قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام رفع کند.

بازدید از نمایشگاه و غرفه بسیج طلاب استان و تجلیل از پنج مدیر فعال حوزه های علمیه از دیگر برنامه های مجمع مربیان و سرگروه های صالحین بسیج طلاب و روحاینون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد بود.

ارسال نظرات