خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت وگو با بسیج:

هدف از اجرای طرح یاوران ولایت، تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اجرای دوره آموزشی طرح یاوران ولایت با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گفت: هدف از اجرای طرح، تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۰۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

هدف از اجرای طرح یاوران ولایت، تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان استمحمد پورداود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه دوره آموزشی طرح یاوران ولایت یکی از دوره‌های بسیار خوبی است که با هماهنگی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همه ساله برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح، تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه ایجاد تحول و پویایی در سطح واحدها و مسئولین واحدهای مقاومت با رویکرد دانش‌آموز محوری از دیگر اهداف این طرح است، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که نقشه راه است به ۶ ساحت برای مباحث دانش‌آموزی پرداخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اولین ساحت، ساحت تربیتی و اعتقادی است، گفت: ما در آموزش و پرورش کلید واژه‌ای داریم مبنی بر اینکه آموزش مقدمه تربیت است و اما تربیت مقدم بر آموزش است.

وی عنوان کرد: یکی از کارهایی که ما انجام می‌دهیم تا بتوانیم تربیت دانش‌آموزان را مطابق با متون دینی و سیره ائمه پیش ببریم اجرای طرح یاوران ولایت است که بازخوردهای مثبتی داشته است.

پورداود با بیان اینکه سال‌های گذشته این دوره به صورت حضوری برگزار می‌شد و امسال به خاطر شرایطی که بر کشور حادث شده است این دوره مجازی برگزار می‌شود، گفت: ما در دوره طرح یاوران ولایت به دنبال جانشین پروری برای نظام اسلامی در سمت‌های مختلف هستیم که اتفاقا به عنوان مدیران شایسته در هر سه قوه مشغول انجام وظیفه هستند.

وی با بیان اینکه آینده‌سازان میهن اسلامی همین دانش‌آموزان امروزی هستند، گفت: ما به کمک بسیج به دنبال تربیت افرادی هستیم که بعد تربیتی، اخلاقی و انقلابی در آنها هویدا شود.

پورداود با بیان اینکه اعضای شرکت کننده در یاوران ولایت در کنار این ابعاد باید تعهد و تخصص داشته باشند، تصریح کرد: در مدارس این استعدادها را کشف کنند و به همه دانش‌آموزان استان تسری دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات