خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین
حجت الاسلام نوروزی گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات تهیه شده که ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان می باشد و بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۰۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای رزمایش شمیم حسینی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا امروز همزمان با اولین روز از هفته وقف، بالغ بر ۷ میلیارد تومان از محل موقوفات در حوزه های مختلف هزینه شده است.

وی گفت: این کمک ها در قالب کمک های مومنانه، ضیافت همدلی، شمیم حسینی بوده و شامل کمک های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی بوده است.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به تعداد بسته های آماده توزیع اظهار کرد: ۱۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات تهیه شده که ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان می باشد و بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: این بسته ها از قبل از طریق هیات امنای بقاع متبرکه شناسایی شده و امروز به دست جامعه هدف خواهد رسید.

وی با اشاره به استمرار کمک های مومنانه افزود: این کمک ها به طور مستمر ادامه دارد چرا که وقف یعنی چشمه همیشه جاری که هرگز نمی خشکد و واقفینی که در اندیشه امروز بودند، موقوفاتی را از خود به یادگار گذاشتند که به تعبیری یادگار ماندگار است و برکات این موقوفات به طور مستمر برای جامعه هدف در جریان است.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: برای تهیه این بسته ها علاوه بر واقفین، خیرین و هیات امنای بقاع متبرکه و متولیان نیز همیشه کمک های خوبی به اجرای برنامه های اینچنین کرده اند و از همه این عزیزان می خواهیم که همراه با اوقاف حتی زمانی که این ویروس وجود ندارد، دست گیر اقشار ضعیف جامعه باشند.
۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها