جشنواره ابوذر امسال با موضوع نقش وقف در محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه در استان البرز گفت: عناوین جشنواره ابوذر امسال در کنار موضوعات گذشته در حوزه وقف و چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی نیز برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۳۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار ابراهیم نوروزی‌فر در نشست خبری با محوریت وقف و رسانه که به مناسبت آغاز هفته وقف با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز برنامه همایش وقف و رسانه با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان و سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد.

جشنواره ابوذر امسال با موضوع نقش وقف در محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود

وی نقش رسانه‌ها در مقوله وقف بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت کشور باید از فرهنگ مشارکت مردمی و ترویج وقف استفاده کنند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه رسانه در تراز انقلاب اسلامی اخلاق‌مدارانه می‌تواند مردم و خود را به سمت و سوی حیاط طیبه انقلاب اسلامی و اهداف آن را سوق دهند، گفت: وقف یک مصداق بارز است و هدایت آن از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز منعقد شد مقرر شد که یک بخش ویژه جشنواره ابوذر امسال با موضوع نقش وقف در محرومیت‌زدایی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزوده شود.

نوروزی فر در خصوص عناوین قالب در جشنواره ابوذر گفت: این جشنواره در قالب هشت عنوان خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، یادداشت، مقاله، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

وی در تشریح موضوعات جشنواره ابوذر گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مؤمنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام و امیدآفرینی از جمله موضوعات این جشنواره است.

رئیس بسیج رسانه استان البرز عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار منتشرشده خود در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ تا ۳۰ آذرماه سال جاری را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در سه بخش سه اثر ارسال کند، گفت: شرکت‌کنندگان در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار خود را در سایت Aboozarha.ir بارگذاری کنند.

نوروزی‌فر در پایان متذکر شد: همچنین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آذر ماه سال جاری می‌توانند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار