سعید زعفری هشجین
رئیس فدراسیون والیبال کشور خبر داد؛
رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۴۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا دوهفته آینده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، محمد رضا داورزنی در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان اردبیل، با بیان اینکه کشورمان به عنوان میزبان مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به میزبانی شایسته استان اردبیل در مسابقات گذشته، این استان یکی از استان‌های نامزد برای میزبانی این دوره از مسابقات است.

وی توسعه رشته ورزشی والیبال را مدیون فعالیت‌های هیأت‌های والیبال شهرستان‌ها، روستاها و مربیان عنوان کرد و گفت: بر همین اساس تمام تلاش فدراسیون توسعه این رشته ورزشی و نیز روشن نگه داشتن چراغ آن در تمام استان‌ها، شهرها و حتی روستاها است.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به عملکرد خوب استان اردبیل در این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: استان اردبیل در حال حاضر صاحب یک تیم والیبال در دسته یک است که امیدواریم با حمایت‌های کشوری و استانی بتوان اردبیل را صاحب تیم در سوپر لیگ کنیم.

داورزنی ادامه داد: این نوع تیم داری می‌تواند موجب ایجاد انگیزه و شور نشاط بین نوجوانان و جوانان برای انتخاب این رشته ورزشی به عنوان ورزش مورد علاقه شود که در همین راستا باید استعدادیابی از سنین مختلف برای آقایان و بانوان صورت بگیرد.

وی با اشاره به سابقه میزبانی شایسته اردبیل از مسابقات والیبال تصریح کرد: استان اردبیل با دارا بودن زیرساخت‌های والیبالی و نیز آب و هوای مناسب در سال‌های گذشته توانست به طور شایسته ای میزبان چند دوره مسابقات آسیایی و نیز لیگ جهانی باشد که لازم است این فعالیت‌ها متوقف نشود چرا که پیشرفت والیبال استان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برف گیر بودن استان اردبیل گفت: رشته والیبال روی برف رشته‌ای است که توسط فدراسیون جهانی مورد تاکید قرار گرفته و در سال ۲۰۲۴ نیز در المپیک زمستانی حضور خواهد داشت و استان اردبیل می‌تواند در این رشته پیش قدم بوده و زمینه را برای آشنایی و توسعه این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان استان آماده کند.

مشخص شدن سرمربی تیم ملی والیبال تا ۲ هفته آینده

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه متوازن این رشته ورزشی بین آقایان و بانوان اشاره کرد و افزود: توسعه رشته والیبال بانوان در کشور ضرورت دارد چرا که نصف جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند و به همین خاطر باید برنامه ریزی ها طوری باشد که زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای بانوان نیز فراهم شود.

داورزنی از مشخص شدن سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: فعلاً سه گزینه از کشورهای ایتالیا و روسیه برای تصدی‌گری تیم ملی والیبال کشورمان اعلام آمادگی کرده اند که در صدد حل موانع پیشرو برای تصمیم درست هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کمیته فنی در حال بررسی تعیین سرمربی تیم ملی هستند و تمام تلاش خود را برای توسعه ورزش والیبال و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این ورزش به کار می‌گیریم.

گفتنی است در این مجمع، «مدرس» و «حیدری» دو نامزد ریاست هیأت والیبال استان بودند که «توحید حیدری» از این انتخابات انصراف داد و «پیمان مدرس» با کسب حداکثر آرا، برای ۴ سال آینده به‌عنوان رئیس هیأت والیبال استان انتخاب شد.

ارسال نظرات