خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ولایت فقیه ادامه حکومت نبی اکرم (ص) است، گفت: در شرایط فعلی تنها راه نجات جامعه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و هجمه دشمنان اطاعت از ولی فقیه است.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۵۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی بمناسبت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) در جمع مردم عجب شیر اظهارداشت: دشمن تلاش می کند تا مردم را نسبت به دین و نظام ولائی مأیوس کند و مدل حکومتی ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه دهد در حالی که دوام انقلاب به برکت رهبری ولایت و فقاهت علملی دینی است.
وی به شگردهای دشمنان علیه جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: شگرد دشمن مبارزه با دین اسلام و است که در وحله اول بنی امیه این کار را انجام داد دشمن می خواهد روح دین را از امت اسلامی بردارد و یک دین بی خاصیت، عاشورای بدون حماسه و ولایت ستیزی را ترویج دهد.
حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: اگر جامعه قطب نما و شاخص را از دست بدهد دنیای اسلام نابود خواهد شد و اقتدار حاکم در انقلاب اسلامی با تبعیت از شاخص اصلی یعنی سبک و سیره پیامبر(ص) و ولایت مداری است.
وی با اشاره به اینکه سیره پیامبر(ص) برای بشریت الگو و اسوه هست، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در اخلاق و مدل حکومتی، زندگی فردی و عبادت سرشار از زیبایی بود و به برکت وجود ایشان دنیای اسلام به حیات خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام سرایی همچنین علت دشمنی آمریکا با امت اسلام را تشریح و اظهار کرد: ایستادگی، دشمن شناسی، تحلیل صحیح دشمن و تبعیت از ولایت فقیه و شهادت طلبی مردم ایران عامل کینه و دشمنی استکبار جهانی با دنیای اسلام شده است.

ارسال نظرات