خبرهای داغ:
بازرسی واحد‌های صنفی شهرستان ملایر با حضور بازرسان فرمانداری ویژه، ادارات صمت و بهداشت و اتحادیه‌های صنفی با همراهی اصحاب رسانه از ۱۷ واحد انجام و سه واحد متخلف به تعزیرات معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۲۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
۳ واحد متخلف در ملایر به تعزیرات معرفی شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور یکی از گروه‌های سیار از ۱۷ واحد صنفی شامل فروشگاه مواد غذایی، بستنی‌فروشی، قنادی، پوشاک، قهوه فروشی، پیتزافروشی و نانوایی در شهرستان ملایر بازرسی به عمل آمد و سه واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شد.

در این بازرسی‌ها که با همراهی کولیوند کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری، زارعی بازرس صمت، عبدالله زاده بازرس بهداشت و ترکاشوند رییس اتحادیه قنادان شهرستان ملایر انجام گرفت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، کم فروشی، گرانفروشی، رعایت بهداشت محیط کار، نصب اتیکت قیمت نظارت شد.

یونس زارعی با مؤثر ارزیابی کردن بازرسی‌ها گفت: سه واحد صنفی به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سه واحد صنفی فرم ثبت تخلف تکمیل و برای اعمال قانون به تعزیرات معرفی شدند.

وی از معدوم کردن مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته از دو واحد صنفی خبر داد و افزود: به برخی واحد‌ها هم تذکرات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا از جمله پوشیدن ماسک و دستکش، فاصله‌گذاری اجتماعی داده شد و از واحد‌های صنفی هم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات